tisdag 2 mars 2010

ja just ja

Vårsolen lyser starkt och klart över Borås idag.

1 kommentar:

  1. Ja, bibblan är ett bra ställe ... Där hamnar jag varje fgång jag har böcker som går ut och det är ju nästan en gång per vecka för att hela tiden ha nya trädgårdsböcker att läsa.

    Just nu pågår nog typ 3 samtidigt; en trädgårdsbok, Bodil Jönssons Guldkorn och ditt boktips. Dilemmat är bara vilken jag ska läsa när och var. :-) Packningen är ju tung nog ändå ...

    Sedan i Borås borde det väl finnas en hel del. Gillar man musik har säkert kyrkorna fina konserter bara man håller utkik. Här har vi både sjungt gospel och U2 i min kyrkoanknutna kör. Nu närmast blir det om änglar tillsammans med tre musiker.

    Sedan är väl frågan hur det är med muséer, jag har dålig koll på om de är gratis fortfarande. Ibland erbjuder studieförbunden gratis föreläsningar. Högskolan har det här, kanske är det så hos er också.

    SvaraRadera