fredag 16 april 2010

rökförbud

Jag har bestämt mig för att inte röra min spar-burk, och på måndag kommer kompisen och ska hämta månadens "reskasseranson", men jag klarar mig inte på de pengar jag har tills nästa lön och enda sättet för mig är då att sluta röka. Det värsta är väl att jag egentligen inte vill sluta (låter konstigt jag vet) men jag vill nog hellre resa så jag gör ett allvarligt försök att inte köpa fler cigaretter. Och cigaretterna är slut nu!!!! Enda sättet för mig att stå ut med tanken är att jag tänker att jag gör ett rök-uppehåll åtminstonde fram till lönen, då känns det lite lättare iallafall.

Så håll en tumme och gärna en fot också för mig.

1 kommentar:

  1. Tänker på dej.
    Vist kommer det att gå bra med ett rökuppehåll. Jag tror på dej.

    Håller en tumme för dej eller två.

    Tala om sen hur det gick.

    SvaraRadera