måndag 25 oktober 2010

mallig

jag är mallig för jag klarade i stort mina mål förra veckan och med råge;
hittade 11 kr, i form av pant, här fuskade jag lite och knyckte lite från ett burkförråd hos en kompis, fick dock lov, skämmigare var att jag knyckte en burk mitt framför näsan på en baglady, satt på stationen och jämte mig stod en burk, kollade länge så ingen skulle se mig och vips ner i min kasse och då såg jag bagladyn precis, men tji fick hon.
köpte inga cigaretter heller, men igår så blev det, har fått några av snälla kamrater, men ack vad lite jag rökt
min flex har minskats med ca 3 tim denna vecka, eftersom jag gjort massa jobb utanför mitt ordinarie arbetsområde, nämligen skrivit fakta om min stad, planerat olika studiebesök etc
dock missade jag att göra åt mitt garn, har helt enkelt inte hunnit.

nu får jag tre intensiva veckor framför mig, har fått två tyska blivande socionomer att handleda på mitt jobb, och fixa olika evenemang, därav mitt hemmajobb förra veckan. Ska bli jättekul, och så får jag ju göra saker jag vill, besöka platser mm på betald arbetstid. Förmodligen åker jag till Tyskland i vår, och får då tillbaks, och allt ff på betald tid och betald resa,,,, smakar redan mumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar