torsdag 17 februari 2011

Läkare utan gränser

Loggade in mig här på google och hade en kommentar som jag blev jätteglad för, den kom från Läkare utan gränser, som tackar för mina bidrag och även stödet här på bloggen i form av att jag gör reklam för dem. Det blev jag jätteglad för, att de tar sig tid att läsa bloggar som gör reklam för dem och att de skickar sitt tack, sånt värmer. ( se kommentar under mitt inlägg "Saligare att giva...") Så nu vill jag uppmuntra er som är här och läser att även ni stödja dem, i form av pengar eller genom att göra reklam för dem. Skulle jag tjäna en slant genom att ni klickar och registrerar er via annonsen skänker jag det till dem också.

Nu är jag långledig över helgen, men den blir rätt innehållslös, har en slänga av förkylning så jag ska bara ta det lugnt och läsa en tjock bok om Spanska inbördeskriget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar