fredag 4 februari 2011

Planer för dagen

Nu ska jag strax åka ner till min dotter och tillsammans med henne fylla saft-skafferiet och också göra marmelad. Sedan får apelsinerna klara sig utan mig, för jag tror jag har sen så det räcker året ut.

Gårdagens jordnötssås blev succé så nu får även Thairestaurangerna klara sig utan mig, för min blev faktiskt bra mycket bättre och billigare.

Faktiskt så längtar jag lite tills på tisdag då jag får börja jobba igen, har varit borta nästan två veckor nu och undrar om något har hänt och om alla har det bra.

Igår fick jag ett oväntat sms, av en gammal kompis som en gång på fyllan skrev rätt beska sms till mig och som jag lät bli att besvara. Det har alltid varit så att hon är så jäkla stolt och ber aldrig om ursäkt utan det har jag fått göra hela tiden antingen det varit mitt fel eller inte. Men nu efter över ett år så gjorde hon äntligen det, får väl tro vi kan ta upp umgänget igen nu då

1 kommentar:

  1. Vad kul att du snart får barnbarn! Då kan du ju njuta av de goda stunderna och lämna tillbaks barnet när det skriker ...

    Just nu ligger Ronja på golvet och pratar lite. Rullan som sitter på avstånd ser väldigt avvaktande ut.

    SvaraRadera