onsdag 13 januari 2010

har antagit en utmaning

Googlade lite och hittade följande blogg; http://ulrikagabriel.blogspot.com/2010/01/rensa-i-roran-utmaningen-anno-2010.html
Självklart ska jag vara med här; passar mig bra för jag skulle ändå röja lite innan min semestervecka i slutet av januari. Har tjuvstartat med städ-och sopskåp tidigare, för jag skulle göra en inventering för att storhandla hem det som behövs när jag har min semester. Ville också kolla igenom krukor, blomjord för att börja med lite fröodling snart. Rensade också ut lite tomflaskor som jag ska få hjälp att frakta över till sonen, för vin-tillverkningen och hittade också pantflaskor som jag ska panta förhoppningsvis i helgen.
Det jag ska fortsätta med i rensningen nu är kökslådorna och de ska vara klara denna vecka. Vet att jag inte har så mycket här, men det som ska bort ska bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar