tisdag 19 januari 2010

kökslådor och lite till är klart

Jag röjde mina kökslådor, slängde 10 pappersstrutar, 1 bit spets, krokar, muttrar och nåt annat snickarmaterial som jag inte ens visste vad det var. Jag lämnade också tillbaks ett verktyg jag lånat och gav bort skruv, spik och lite annat.

Fick också energi över och rensade och storstädade mitt badrum, och nu skiner det så städtanterna på tv-programmet i Rent hus, skulle bli avundsjuka. Här hittade jag 3!! flaskor med rengöringsmjölk för ansiktet, vem behöver så mycket, men jag har iaf inte betalat för dessa utan fått dom, ville ju inte slänga, så jag får väl använda dessa lite mer istället för tvål. Däremot slängde jag 3 engångsrakhyvlar, en tom förpackningspåse, 6 skyddshylsor till engångshyvlarna och en tom parfymflaska. Passade också på att inventera vad jag behöver köpa och förde upp det på en handlingslista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar