måndag 25 januari 2010

mer kosing

Denna månad fick jag ihop 225 från plus i kassan och 18 i pantflaskor, dvs 243 kr, som jag ska använda till att amortera skuld med. Blev genast orolig på hur jag ska matcha det nästa månad, men tja jag fick ju övertid i helgen, och jag kostar 240% när jag jobbar över, så tror nog jag kan toppa månadens extrainkomster nästa månad ändå.

Semlor är ju inte rena pengar, men väldigt gott, och i synnerhet om de är gratis, och igår kom de som äger bostäderna på mitt jobb med semlor som blivit över efter någon visning de haft. Semlorna bestod av ca 150 st, så då tog vi i personalen med hem, så till frukost idag käkade jag två, sen till brorsan och mig vid fikat, inte så nyttigt, men gratis är väldigt gott.

Imorgon får vi se vad mer jag kan hitta på att skriva om här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar