söndag 17 januari 2010

rensat här

Delsbon har åkt iväg en stund, så passade jag på att "rensa" lite här, hittade nämligen lite glasburkar och lådor som jag diskat ur, och ska ta med hem till min matlagningssejour under min semestervecka. Jag har också kikat in hos Per Penning, för att se vad han har för läsvärt, och deltog då i en survey och hoppas det renderar mig ett bokpris.

Tänker mig åka hem vid 14-tiden, och får då kanske gjort mina kökslådor, och till kvällen ska jag vara barnvakt. Imorgon jobbar jag kväll och tidigt på tisdag, så då övernattar jag på jobbet, för vi har ett bra övernattnings-vilorum där.

Torsdag är veckans lediga dag, eftersom jag jobbar helgen och flyttar in på jobbet då också, men sen kommer min efterlängtade semestervecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar