måndag 10 januari 2011

tillbaka till verkligheten

Idag kom jag tillbaks till jobbet igen, och får väl erkänna att lite kul var det, iallafall några timmar, sen ville jag tillbaks till ledigheten igen. Men lade in om två lediga dagar om två veckor, som arbetstidsförminskning, så jag har det att se fram emot.
Läste äntligen ut Simple Living av Gitte Jörgensen igår, men hjälp vad segt det var mot slutet. Har läst den en gång tidigare och minns inte vad jag tyckte då, men nu var den i min smak otroligt dålig. Roligare var det att läsa och bläddra i boken om ätliga växter i naturen, så den ska jag läsa i veckan.
Fick också gjort klart min hallröjning igår, så nu är det bara en garderob kvar och lite småplock samt frakta bort de onödiga grejerna.

1 kommentar:

  1. Började också jobba idag efter två veckors jullov.
    Vist är det intressant med växter i naturen, ogräs som man kan äta. Såg just i dag en tredagarskurs om vad och hur man gör. Vore kul att gå, men kostar ett par hundra som jag inte har. Får läsa på nätet istället och testa själv.
    Vist är du välkommen till mej.

    SvaraRadera