fredag 26 februari 2010

börjar så sakteliga

Precis nu känns det som det vänder. Jag har varit så jäkla sjuk och totalt orkeslös, men just nu när jag steg upp känns det som det börjar gå åt andra hållet. Har inte gjort så mycket mer än att fått ihop några satser apelsinsaft till, och har drygt 3 kg apelsiner till som väntar på mig. Det har gått åt massa med saft, har druckit den varm och det har lindrat och så fick jag väl i mig lite c-vitaminer också. Nu hoppas jag att orken håller idag, för jag vill sticka klart och så behöver jag kolla igenom ekonomin, fick ju lön igår. Och så vill jag göra lite matlådor under dagen med, får ju inte tappa gnistan.

1 kommentar:

  1. Jodå, det är bara bra med mig, enda bekymret skulle väl i så fall vara att det virvlar för mycket idéer i huvudet så att jag sover lite oroligt på nätterna. Det är tur att man inte minns alla snurriga drömmar.

    Om du tycker jag är lite slö på min blogg här så kan det bero på att jag skiljer på tankeliv och trädgårdsliv. Det står det mer om i min andra blogg På grön spaning med Skoogstrollet.

    Ha en helg du med och fortsätt nu krya på dig, så kommer du snart studsa fram av överskottsenergi. Eller det kanske vi åtminstone gör när vårkänslorna kommer.

    Kram Skoogstrollet

    SvaraRadera